FAQ

1) Kolik zaplatím za dopravu?

Informace o ceně dopravy naleznete v následujícím seznamu:

Doprava ČR

  • Osobné prevzatie na pobočke - Zdarma
  • Zaslanie prostredníctvom PPL - 6 EUR
  • Výdajné miesto PPL ParcelBox / Parcelshop - 5 EUR
  • Zaslanie prostredníctvom Českej pošty - balík na poštu - 9 EUR
  • Zaslanie prostredníctvom Českej pošty - balík do ruky - 8 EUR
  • Pri objednávke nad 170 EUR je doprava zdarma.

Doprava Slovensko

  • Zaslanie prostredníctvom PPL - 12,50 EUR
  • Výdajné miesto PPL ParcelBox / Parcelshop - 8,5 EUR
  • Pri objednávke nad 340 EUR je doprava zdarma.

2) Ako môžem zaplatiť za svoju objednávku?

Najrýchlejší spôsob platby je online kreditnou kartou. V tomto prípade budete presmerovaní na platobnú bránu The Pay, kde budú peniaze okamžite prevedené a my môžeme začať spracovávať vašu objednávku. Ďalšou možnosťou je platba na dobierku, pri ktorej sa účtuje poplatok 25 Kč. Zaplatiť môžete aj bankovým prevodom alebo prostredníctvom QR kódu.  Ak si chcete tovar vyzdvihnúť v našom sídle, môžete zaplatiť v hotovosti. Viac informácií o preprave nájdete v časti Preprava a platba.

3) Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

V prípade výrobkov, ktoré sú na sklade, trvá spracovanie objednávky 2 až 4 dni. Ak výrobok nie je na sklade, je označený ako "Na objednávku". V takom prípade trvá výroba a spracovanie objednávky 3 až 5 týždňov.

4) Môžem si objednať výrobky, ktoré sú na sklade?

Áno, výrobky, na ktorých je uvedené "Na objednávku", je možné bežne objednať, avšak doba realizácie bude 3 -5 týždňov. Ak máte v objednávke výrobky s označením "Na sklade" aj "Na objednávku", budeme vás kontaktovať a spýtame sa vás, či chcete objednávku rozdeliť na dve menšie objednávky alebo či chcete celú objednávku poslať spolu, keď budú výrobky s označením "Na objednávku" hotové.

5) Môžem si objednať výrobky bez registrácie?

Áno, objednávku môžete zadať aj bez registrácie, odporúčame vám však vytvoriť si používateľský účet, v ktorom budete mať všetky informácie týkajúce sa vašich objednávok.

6) Môžem získať množstevnú zľavu na väčšie objednávky?

Pri väčších objednávkach našich výrobkov ponúkame individuálnu veľkoobchodnú zľavu. Viac informácií nájdete v časti Veľkoobchodná spolupráca.

7) Je možné tovar vrátiť?

Tovar je možné vrátiť do 14 dní od jeho prevzatia. Musí byť nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom obale. Po prijatí tovaru vám bezodkladne zašleme peniaze späť bankovým prevodom.

8) Do ktorých inštalačných krabíc môžem nainštalovať vypínače a zásuvky?

Vypínače a zásuvky je možné inštalovať do štandardných elektroinštalačných krabíc, napr. do KU 68 alebo KP 68.

Pri použití viacnásobného rámu sa musia použiť spojovacie inštalačné krabice. Tie zabezpečia presné rozmiestnenie stredov tak, aby rám a vypínač potom úplne zapadli do inštalačných krabíc.

9) Sú skrutky súčasťou spínača alebo zásuvky?

Áno, farebné skrutky NIKL sú súčasťou spínača alebo zásuvky. Zákazník si môže samostatne objednať skrutky pre spínače alebo zásuvky v čiernej alebo "zlatej" (mosadznej) farbe.

10) Môžu sa vypínače a zásuvky inštalovať do dreveného zrubu?

Vypínače a zásuvky nie sú určené na inštaláciu do horľavých povrchov. Nesmú sa inštalovať do dreva. V prípade inštalácie v drevenom zrube sa musia použiť špeciálne dvojstenné inštalačné krabice určené pre horľavé materiály, napríklad KOPOS KI68L/1NA.    Pri použití tejto inštalačnej krabice je prostredie vo vnútri normálne a je možné používať vypínače a zásuvky Myralux.